خرید گرماتاب

Wiki Article

فاکتور دوم طراحی و ساخت دقیق و مهندسی شده دستگاه است و در نهایت این دستگاه باید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شوند.

بله، تمامی هیترهای تابشی برای گرم کردن فضاهای بزرگ مانند کارگاه‌ها، انبارها و سوله‌ها، مناسب هستند و بسته به نوع مساحت و میزان گرما، به کار می‌روند.

در این دستگاه به کمک ترکیب هوا و گاز شعله‌ای ایجاد می‌شود. گرمای شعله ایجاد شده توسط لوله‌هایی انتقال و در نهایت توسط رفلکتور یا منعکس کننده‌ای به پایین و در واقع اطراف منعکس می‌شود.

تابش حاوی امواج الکترومغناطیسی با طول موج‌های مختلف است که با تغییر دمای منبع حرارتی، انرژی و فرکانس آن‌ها نیز تغییر می‌کند.

گرماتاب برقی یکی از بهترین گزینه‌ها جهت تامین گرمایش فضاهای باز و محیط های مسکونی و ویلاها میباشند که در آنها امکان تامین گاز وجود ندارد. بخاری تابشی برقی در ظرفیت‌‍‌های مختلف قابل تولید میباشد و این محصول در ایران با نام گرماتاب برقی نیز شناخته می شود.

۵- باید از طول سیم کافی برای اتصال از هر ترمینال به محل جعبه اتصال، که دمای آن از ۳۰۰ درجه فارنهایت بیشتر نمی­شود، استفاده شود.

هیتر تابشی لوله ای که از پرکاربرد ترین مدل سیستم‌های گرمایش تابشی می‌باشد از مشعل، فن مکنده، لوله آتشخوار و رفلکتور تشکیل شده و در ظرفیت‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.

قبل از خرید گرماتاب حتما از متخصصین گرماتاب گازی در نیکان پارسه مشورت بگیرید.

پروژه های تکمیل شده سیستم گرماتاب مجموعه نیکان پارسه گلزار ارائه کننده انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی با کیفیت است. نیکان پارسه در در زمینه عرضه، نصب گرماتاب، پروژه‌های زیادی را به انجام رسانده است.

هیترهای تابشی به دلیل سرعت گرمایش و کارایی بالا، برای گرم کردن تمام فضاهایی که بالا ذکر شد مناسب هستند. به علاوه، هیتر های تابشی گرماسرما سازه دارای طراحی شیک و جذابی هستند که می‌توانند به زیبایی محیط بیافزایند و به عنوان یک راه‌حل سریع و کارآمد گرماتاب برای گرمایش فضاها، پرطرفدار شده‌اند.

دانشمندان با مطالعه بر روی امواج الکترومغناطیسی که خورشید گسیل می‌کند و جداسازی این امواج، دریافتند که بیشترین سهم گرم کردن خورشید متعلق به بخش امواج مادون قرمز است. درواقع این بدین معنی بود که امواج در محدوده فرکانس مادون قرمز نسبت به سار فرکانس‌ها، گرمای بیشتری دارند.

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

پارامترهای فنی از جمله کارایی، بازده، نوع سوخت (گاز، برق، یا سوخت‌های دیگر)، و سیستم کنترل باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

این دستگاه‌ها از نظر محیط زیست نیز اهمیت دارند زیرا در کاهش نیاز به انرژی‌های آلاینده و استفاده بهینه از منابع انرژی موثر هستند.

Report this wiki page