درب سکشنال

Wiki Article

نیروی حرکت درب شیشه ای اتوماتیک توسط موتورالکتریکی تامین می شود. به وسیله فرمان صادرشده توسط سنسور (چشم الکترونیکی) و یا سایر اکسس کنترل ها باز و بسته می شود.

همچنین میکروسوئیچ ها، چشمی های درب، چرخ دنده ها و گیربکس ها نیز در میان بخش های مهم تشکیل دهنده این اقلام صنعتی قرار می گیرند.

درب اتوماتیک به عنوان اصلی ترین اجزای ساختمان های مدرن است که بدون نیاز به نیروی دست انسان حرکت می کند. در اتوماتیک یا درب برقی با استفاده از سیستم های متفاوت مثل موتور، انواع حسگرها، کنترلر و سیستم مکانیکی به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.

قیمت کرکره برقی برای پنجره ها بسته به ابعاد، جنس، و ویژگی های فنی آن ها متفاوت است. با توجه به نیاز و بودجه موجود، می توانید گزینه های مناسبی را انتخاب کنید. نصب کرکره برقی به درستی و با استفاده از تجهیزات مناسب، از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین، ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات به موقع، از مواردی است که باید در نظر گرفته شود تا از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار شوند. با توجه به اهمیت کرکره برقی برای امنیت و زیبایی پنجره ها، انتخاب گزینه های مناسب و انجام نصب به درستی امری حیاتی است.

این درب ها برای کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند و در طبقات مختلف جای می گیرند.

ظاهر درب های نیمه اتومات، مشابه با درب تمام اتوماتیک طراحی شده است و به همین خاطر فضای ساختمان را شیک و زیبا خواهد کرد.

موتور ساید رول آپ برقی به عنوان یکی از بهترین نوع موتورهای درب کرکره ای شناخته می‌شود.

درب برقی استیل به دلیل داشتن رفرنس مقاله خاصیت ضد زنگ و ضد خش بودن کاربرد و استفاده روز افزونی را دارد بخصوص که در مناطقی که رطوبت بالا وجود دارد.

این درب ها را بر اساس نوع کارایی نیز دسته بندی می کنند. انواع سنسورهای درب اتوماتیک

یکی از مهم‌ترین دلایل بالا بودن تقاضا برای خرید درب اتوماتیک شیشه‌ ای استفاده راحت از آن‌ها برای همه است. از دیگر مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بله، امکان چاپ برچسب و لوگوی یک برند روی درب کرکره ای وجود دارد. این کار معمولاً توسط شرکت‌های سازنده یا فروشنده کرکره‌ها انجام می‌شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در شرکت آتی دُر، همکاران ما با ارائه راه‌های ارتباطی مختلف، پشتیبانی و مشاوره لازم را برای شما فراهم کرده‌اند.

این درب ها در مدل های تلسکوپی، مدل های اسلایدینگ کشویی و… ارائه می شوند.

Report this wiki page